053-6112329

הובלת בתים ודירות

מתמחים בהובלת תכולה דירה בצורה בטוחה, מהירה ובמחירים נחים לכל כיס

הובלת משרדים

מלך המובילים מתמחים בהובלת משרדים של חברות קטנות וגדולות כאחד

מחירים ללא תחרות

מחירי הובלות ללא תחרות, הובלה קטנה החל מ 100₪ בכל חלקי הארץ

חברת הובלות

הובלה של חפצים ממקום למקום היא בדרך כלל עניין מורכב עבור רוב האנשים. ראשית, מי שעובר דירה רוצה ברוב המקרים לנצל את ההזדמנות הזאת כדי למיין את החפצים ולא לקחת הכול לבית החדש. שנית, יש צורך לארוז את כל החפצים בצורה כזאת שתגן עליהם כמה שיותר טוב בדרך ולבסוף צריך גם להתמודד עם ההובלה עצמה. לכן ברור מדוע כאשר מי שעובר דירה מגיע להתמודדות עם שאלת ההובלה הוא מתחיל להתמלא בייאוש, כי מי מאיפה מתחילים את העניין? אם גם אתם עוברים היום דירה ואם לרגע חשבתם לוותר על שירותי של חברת הובלות, כדאי שתדעו שזו טעות חמורה.

כל הסיבות להזמין חברת הובלות מקצועית

זה לא משנה אם אתם צריכים להתמודד היום עם כמות גדולה מאוד של תכולה או שאתם מעבירים מספר קטן של חפצים. מה שבטוח זה שלסחוב הכול לבד זה קשה. הקושי בא לידי ביטוי לא רק ברמה הפיזית של הרמת החפצים אלא גם מבחינה לוגיסטית. כלומר, איך בכלל אפשר לשנע הכול ליעד החדש? ברוב המקרים רהיטים וחפצים שונים לא באמת נכנסים לרכב פרטי סטנדרטי ולכן הזמנת חברת הובלות זו בחירה טובה יותר. בנוסף לכך, אם תפקידו את משימת הובלת החפצים שלכם בידי חברת הובלות מנוסה, תוכלו להיות בטוחים שהכול יסתיים מהר יותר. מי שמגיע עם ידע וניסיון בתחום הזה יידע איך להעמיס הכול על המשאית וכיצד לפרוק הכול בדירה החדשה. בנוסף, חברות של הובלה לא שולחות אדם אחד או שניים להתמודד עם המשימה אלא צוות שלם של מובילם. לכן הכול קורה הרבה יותר מהר, מה שאומר שביום אחד ניתן להגיע למקום החדש וליהנות מכך שכל החפצים שלכם איתכם.

איך יודעים באיזו חברת הובלות כדאי לבחור?

אם יש משהו שישראל עמוסה בו, זה בחברות שונות של הובלה. יש חברות של הובלה שנותנות שירותים בכל רחבי הארץ ואילו חברות אחרות מתרכזות רק באזורים ספציפיים מסוימים. לכן, עם הדילמה לגבי בחירת חברת ההובלות שלכם כדאי להתמודד תחילה עם בירורים לגבי אזור הפעילות. כמובן שעליכם לפנות רק אל חברה שמבטיחה להגיע ולתת לכם שירות גם במקום שבו אתם נמצאים. בנוסף לכך, כדאי לברר כמה שיותר פרטים אודות החברה, כמו לדוגמה, האם היא בכלל עובדת עם האישורים הנדרשים? לא חסרות חברות בישראל, לצערנו הרב, שעובדות ללא האישורים הנדרשים וללא ביטוחים, מה שבסופו של דבר עלול לסכן א הלקוח. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק כמה שיותר נתונים אודות מספר חברות שיכולות לבוא בחשבון מבחינתכם, כי מה פתאום שתיקחו סיכון מיותר?

החשיבות של ביטוח בזמן ההובלה

הזמנת שירותיה של חברת הובלות זה מסוג אותם הדברים שכולנו מקווים שהם יסתיימו בשלום, אך האמת היא שאין לדעת מה יוליד יום ומה יקרה במהלך הדרך. לכן מתעוררת השאלה: מה למעשה עושים אם יש תקלות? התקלות עלולות להיות קשורות לתאונה בדרך, חפצים שמגיעים שבורים או אפילו אנשי צוות מובילים שגונבים חלק מהציוד. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו בסיטואציה כזאת אך כבר היו דברים מעולם. לכן, כאשר אתם מחפשים לכם חברת הובלות טובה, כדאי יהיה לברר כל מה שאפשר לגבי הביטוח. אין ויכוח על כך שאם חלק מהחפצים יגיעו שבורים ליעדם הביטוח לא יפצה על עגמת הנפש שלכם. מצד שני, ביטוח כזה כן יגרום לכך שלפחות תקבלו פיצוי ולכן חשוב כל כך לברר שחברת ההובלות עובדת בצורה חוקית ומבוטחת.

עמידה בלוחות הזמנים, שירות אדיב ומחירים תחרותיים

לבסוף, כדי לבחור את חברת ההובלות כדאי גם לשים לב לשאלה האם אנשי הצוות באמת יגיעו ביום ובשעה שקבעתם. בוודאי לא תרצו לחכות במתח כי המובילים מאחרים, ממש כפי שלא הייתם רוצים לשלם מחיר מופקע או להיפגש עם אנשי צוות אנטיפטיים. כל הסיבות האלה לא משאירות מקום לספק: אם אתם רוצים אנשי צוות מקצועיים, לשלם מחיר הגיוני ולדעת שכל נושא מעבר הדירה יסתיים בשלום – אנחנו כאן בשבילכם! אצלנו בחברת "מלך ההובלות" תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את התמורה הכי טובה שיש למחיר שתשלמו, אז למה שלא תקבעו איתנו יום למעבר הדירה שלכם כבר עכשיו?