053-6112329
תמונת נושא: עוברים לגור בחו"ל: מה עושים עם החפצים?

מעבר מגורים לחו"ל עשוי להיות כרוך בדברים רבים. החל מכל הפרוצדורות הרגילות, מילוי טפסים ומסמכים שונים וטיפול בכל הנוגע למקום המגורים החדש שלכם מעבר לים, וכלה במשברים רגשיים שונים שעלולים לצוף על פני השטח כאשר מדובר על עזיבה של הבית המוכר והאהוב. כל שכן כאשר ישנם ילדים בתמונה אשר הופכים את המסע לעוד יותר מורכב.

בהנחה שישנו ציוד רב אשר לא ילווה אתכם את מקום המגורים החדש שלכם, פניה לחברת פינוי דירות היא ללא ספק הפתרון ההגיוני ביותר. חברת פינוי מקצועית תסייע לכם לנהל את פינוי הדירה מכל החפצים אשר נמצאים בה, תמיין אותם ותיתן לכם הערכה כספית הוגנת במקרה שתרצו למכור אותם. ישנן סיבות שונות שבגינן תאלצו לעזוב את הארץ. זה יכול להיות הצעת עבודה חדשה, ביקור משפחתי ממושך של קרובים או נסיעה לטיפול כל שהוא. בכל מקרה יידרש פינוי של הנכס וכדאי לבצע אותו בצורה מסודרת.

פינוי דירות

מי יקנה את התכולה שלנו?

ישנן חברות רבות אשר מציעות קניה של הציוד שנמצא בנכס שלכם. במקרים רבים מדובר על חאפרים שיציעו מחיר נמוך באופן משמעותי מן המחיר שיכולתם לקבל. יש לקחת בחשבון גם את הפינוי הבטוח של החפצים ולא כל אחד ידע לפנות באופן בטוח מבבלי להסב נזק לקירות, למרצפות ולארונות הקבועים.

לפעמים המעבר הוא דחוף ואין ממש פנאי להשתהות. חברת פינוי מקצועית תבצע את התהליך במהירות רבה כך שלא תהיו לחוצים בזמן. פינוי נכון יכול להתבצע במינימום זמן ולהסתיים בתוך שעות ספורות. ניתן גם להזמין שירות של ניקיון הדירה כך שהיא תוכל להיות מוכנה לדיירים החדשים או למכירה.

ניתן לתרום את הציוד?

כמובן שלא חייבים למכור ציוד שנמצא בדירה וניתן פשוט לתרום אותו כמו שהוא לעמותות שונות. כך תבצעו מצווה ותעבירו את הציוד לאנשים אשר בוודאי זקוקים לו. בכל מקרה הפינוי הוא תהליך שלא כדאי לבצע אותו באופן עצמאי ועדיף לאפשר לחברה מנוסה לעשות אותו. כך תוכלו לעסוק בעניינים חשובים ודחופים יותר שקשורים למעבר הדירה בזמן שסבלים מקצועיים יפנו את הדירה שלכם, ימיינו את החפצים וישאירו את השטח נקי ומסודר.

את הציוד שהחלטתם לקחת עמכם למקום המגורים החדש יש לארוז ולעטוף בעזרת חומרי אריזה איכותיים שכן מדובר על נסיעה ארוכה ומלווה בטלטולים רבים. אריזה נכונה תמנע נזק לרכוש ותאפשר לכם לקבל אותו בריא ושלם במיקומכם החדש. אם ישנם חפצים יקרים ועדינים, מומלץ לחשוב פעמים האם להעבירם לחו"ל או לנסות למכור אותם לחנויות או לבתי מכירות פומביות. העברת חפץ יקר ועדין היא אמנות לשמה שכרוכה בידע וניסיון רב בתחום.

לאחר שפיניתם את הנכס תוכלו להשכיר או למכור אתו בקלות ולהמשיך בתכניותיכם ללא עיכובים מיותרים. מומלץ להיכנס לאתר החברה ולקרוא עוד חומר בנושא פינוי דירות.