053-6112329
תמונת נושא: כל מה שרציתם לדעת על פירוק והרכבת רהיטים בהובלות

אם ישנו חלק מהותי, מורכב ומאתגר במיוחד בהובלת דירה הוא הובלת הרהיטים. מה כל כך מאתגר בהובלה מסוג זה? מדובר על פריטים בעלי משקל רב שלא תמיד קל לנייד אותם. הדרך להפוך את ההובלה לנגישה יותר ופשוטה יותר היא באמצעות עבודה מקדימה של פירוק הרהיטים, הובלתם בעת שהם מפורקים והרכבתם מחדש עם הגעה אל הדירה החדשה. לפניכם, כל המידע הנחוץ לכם לגבי שמירת הרהיטים, מתי חובה לפרק רהיטים, מתי אין צורך בשירות שכזה ובעיקר: כמה עולה שירות נלווה שכזה להובלה שלכם?

פירוק והרכבה עצמאית? מתכון להמון בעיות

לעתים, ישנם אלו העומדים לקראת מעבר ובמטרה לחסוך כמה שיותר הוצאות, בוחרים לפרק ולהרכיב את הרהיטים בצורה עצמאית. כדאי לדעת כי פירוק והרכבה של רהיטים זו מלאכה מורכבת, כך שאם אינכם מומחים במלאכה זו, כדאי לזנוח אותה ולהשאיר אותה למובילים המנוסים. מעבר לכך שבעת שאינכם מיומנים בעבודה שכזו היא יכולה לקחת לכם שעות רבות, הרי שפירוק לא נכון של רהיט יכול להביא לבלאי שלו.

שומרים על הרהיטים שלכם בטוחים ושלמים

אז מדוע חשוב בכלל לפרק ולהרכיב את הרהיטים? המטרה היא להוביל עבורכם את הרהיטים היקרים שלכם בדרך הבטוחה ביותר אל הדירה החדשה שלכם. בעת שמובילים רהיט שאינו מפורק, הוא מטבע הדברים פחות יציב במשאית ההובלה, כך שמדובר ממש על כשל בטיחותי מסוכן בדרך. מעבר לכך, מאחר וישנם רהיטים גדולים וכבדים שאינם יציבים בנסיעה שכזו, הרי שהם יכולים ליפול בתוך המשאית לאורך ההובלה וכך להישבר או להיסדק, וגם לפגוע ברהיטים אחרים שאתם מובילים באותה ההובלה.

מתי חובה לפרק את הרהטים לפני ההובלה?

למרות שההמלצה של המובילים הינה חד משמעית והיא לפרק את הרהיטים ולהרכיב אותם מחדש, לעתים לא מדובר כלל על המלצה או טיפ, אלא על חובה שיש לבצע. ישנם רהיטים גדולים מאד שלא ניתן להוציא אותם דרך דלת הבית שלכם. כזכור לכם, את ארון הבגדים שלכם קיבלתם מפורק ומתקין הרכיב לכם אותו בבית. מאחר והוא הגיע מפורק בדמות משטחים, היה ניתן להכניס אותו אל הדירה שלכם. מה קורה כעת כשאתם עוברים דירה? יש לפרק אותו מחדש על מנת שיהיה ניתן לנייד אותו מחוץ לדירה שלכם. רהיטים נוספים שחובה לפרק הינם מיטה זוגית, כוורת גדולה המשמשת אתכם לאחסון וכל רהיט אחר שאינו עובר דרך פתח הדלת שלכם.

האם ישנם רהיטים שכדאי שלא לפרק?

שימו לב כי ההמלצה לפרק את הרהיטים ולהרכיב אותם מחדש רלוונטית אכן במקרים בהם מדובר על רהיטים כבדים מאד או גדולים מאד. במידה וברשותכם רהיטים קטנים שניתן להוביל במשאית מבלי חשש לכשל בטיחותי או פגיעה באיכותם, הרי שיהיה ניתן לעשות. רהיטים שכאלו הם לרוב כסא משרדי, כסאות של פינת אוכל, שולחן סלוני קטן, מזנון קטן, שידה קטנה ושולחן כתיבה קטן של חדר ילדים.

אז כמה עולה פירוק והרכבת רהיטים?

שירות של הרכבה ופירוק רהיטים הינו שירות נלווה המוצע לכם על ידי חברות ההובלה המובילות והמתמחות. מדובר במרבית המקרים על תוספת של בין 100 ל-150 שקלים למחיר ההובלה הבסיסי. שימו לב כי המחיר הסופי אם כן מורכב מעלות ההובלה הבסיסית + תוספת לשירות, כאשר היא משתנה בהתאם לגודל הרהיט, משקל הרהיט ומורכבות הפירוק וההרכבה שלו. כך לדוגמא, הובלה בלבד של ארון 4 דלתות תעלה לכם בממוצע בין 200 ל-400 שקלים, כאשר הובלה עם פירוק והרכבה תעלה לכם בין 300 ל-500 שקלים.

עוד באתר:

איך בוחרים חברת הובלות?

מתעצלים מדי כדי לארוז? הכירו – שירות אריזה והובלה