053-6112329
תמונת נושא: על הארגזים – 5 טיפים לאריזת תכולת דירה

מעבר דירה הוא אירוע מלחיץ. ברוב המקרים זו שמחה גדולה לעבור לדירה גדולה יותר או לדירה בסביבה חדשה כך שמשתדלים להתרכז בנושא האריזה וההובלה ומקווים שהיום הלא פשוט, יסתיים בשלום ושהמעבר יתבצע בסופו של דבר בקלות.

אחד הנושאים החשובים ביותר הוא אריזה נכונה של הפריטים השונים כדי שיגיעו שלמים לדירה החדשה, ללא שריטת, סדקים או פגמים אחרים.

שמירה על כמה כללי ברזל הנוגעים לאופן אריזת המוצרים השונים תבטיח אריזה ופריקה קלה בדירה החדשה.

מיון של תכולת הדירה

מעבר דירה זו הזדמנות פז לעשות סדר בכל הרבדים של הבית, לזרוק חפצים שבורים שאין בהם שימוש, להעביר בגדים שלא לובשים כבר שנים לעמותות נזקקים, לתת פריטים אחרים במתנה לקרובי משפחה וכו'. המטרה היא לארוז רק חפצים שיש בהם שימוש ולהיפטר מכל החפצים המיותרים שתופסים מקום בארונות ומעלים אבק.

בתום המיון, כל משפחה מופתעת מכמות הארגזים המועברת לדירה החדשה וזאת לאחר הערימות הרבות של פריטים שנזרקו או נתרמו.

אריזת מוצרי חשמל

מסכי טלוויזיה, מסכי מחשב ופריטים עדינים נוספים ייארזו באופן קפדני באמצעות ניילון פצפץ בשתי שכבות ויבוצע הידוק מאסיבי באמצעות נייר דבק עבה. כל פריט מסוג זה יועמס באופן נפרד על המשאית ויקובע באחת מפינותיה על יד קשירה או אחסון בארגז עץ מאסיבי כדי למנוע תנועתיות במהלך הנסיעה.

כלי אוכל עדינים

כוסות זכוכית או פריטים מחרסינה ייארזו אחד אחד בנייר חום כדי למנוע מצבים שבהם העיתון יוצר כתמי דיו על המוצרים העדינים. כל הכוסות יסודרו באופן אנכי זה לצד זה והצלחות באופן מאוזן. חשוב מאד שהארגז יהיה מלא ובין הפריטים יונחו עיתונים נוספים כדי למנוע כל תזוזה שתגרום לשבר של הפריטים העדינים.

מיון על פי חדרים

על כל ארגז יש לכתוב באופן בולט את התכולה שלו ולמי הוא שייך. אם יש לדוגמה במשפחה שלושה ילדים, יש לרשום על כל ארגז את שמו של הילד. פעולה זו מקלה מאד בעת פריקת הארגזים. הסבלים מניחים את הארגזים בסלון ומשם מועבר כל ארגז לחדר הרלבנטי. כך הסלון מתרוקן במהירות וכל אחד מסדר את חדרו.

טיבם של הארגזים

חשוב ביותר להשתמש בארגזים בטיב מעולה כך שלא ייפתחו או ייקרעו במהלך האריזה, ההובלה או הפריקה. קיימים מוצרים כמו ספרים שהם מאד כבדים. לכן, יש לארוז אותם בארגזים מאסיביים ולא למלא את מלוא הארגז בתכולה כי זה ייצור ארגז כבד במיוחד. את כלי האוכל הכבדים כדאי לארוז בארגזי עץ קשיחים ולא בארגזי קרטון העלולים להיפתח.

שירותי אריזה ופריקה – שירות נלווה של חברת ההובלות

רוב חברות ההובלה מציעות שירות נלווה בעלות נוספת של אריזה ופריקה. העובדים המיומנים שלהם מגיעים עם כל הציוד המקצועי כמו ניילון פצפץ, ארגזים איכותיים, נייר דבק משובח שאינו נפתח ועוד והם מבצעים עבודה נפלאה ואחראית.