053-6112329
תמונת נושא: איך בוחרים חברת הובלות?

בין הפרויקטים המורכבים בחיים הוא מעבר מדירה לדירה או מדירה לבית חדש. מעבר מביא איתו כל כך הרבה דברים שצריך לשים עליהם לב וזה עוד בנוסף לאריזה ולפריקה של החפצים האישיים שלנו. בין השאר עלינו להתנתק ולהתחבר שוב למגוון של שירותים, לעתים אף לנייד את חשבון הבנק שלנו, לעדכן במעבר את כל הגורמים הממשלתיים כמו ביטוח לאומי למשל וזה רק הקצה של הקרחון.

בנוסף, עלינו לרשום את הילדים למסגרות החינוכיות, לוודא כי מתבצעים שירותים כמו למשל קריאת מונה החשמל בשני המקומות, חתימת חוזה ועוד ועוד… לא פעם אנו שומעים על חברות הובלות שגרמו לנזק בלתי הפיך למוצרים יקרי ערך ולכן כאשר בוחרים חברת הובלות איכותית ומקצועית הבחירה הזו משפיעה על המעבר כולו. אז איך בוחרים חברת הובלות?

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - חייגו 053-6112329 או השאירו פרטים:

בחירת חברת הובלות לפי שלבים

  • שלב ראשון – התאמת החברה לצרכים שלנו – הדבר החשוב ביותר הוא קודם כל לאתר בין 2-3 חברות הובלות מתאימות ואפשר לעשות את זה על ידי המלצות מחברים קרובים, שכנים או בני משפחה שעברו לאחרונה דירה. במידה ולא הצלחתם למצוא בשיטת ״חבר מביא חבר״, כדאי להיעזר ברשת האינטרנט, דרך אתרים אמינים בלבד.
    בשלב הבא, עלינו לוודא כי חברות אלו אכן פנויות לבצע מעבר בתאריך שבו אנו עוברים. ההמלצה הינה לנסות לעבור בחורף או באביב, שכן בקיץ ולפני החגים זו התקופה העמוסה ביותר ומשפחות רבות בישראל עוברות דירה. חשוב לבחון האם החברה בה אתם מעוניינים לביצוע המעבר, מבצעת באותו יום את המעבר שלכם בלבד או האם מדובר בחברה עם לוח זמנים צפוף, הדבר עלול להשפיע על איכות המעבר ועל רמת הפניות של אנשי ההובלות אליכם באותו היום.
  • שלב שני – שאלות שכדאי לשאול – ספרו לחברת ההובלות כל מה שאתם יכולים על המעבר שלכם. מידע כמו נקודת ההתחלה ונקודת הסיום של המשאית, כמות הארגזים, הקומות שבהן הדירות ממוקמות והאם הבניין עם או ללא מעלית חשוב מאוד וישפיע הן על תמחור ההובלה והן עם המקצועיות של אנשי ההובלה. בדקו האם מדובר בחברה מסודרת, אמינה עם ניסיון בתחום ההובלות.
  • שלב שלישי – ביטוח וחוזה עבודה מסודר – אחת הדרכים לוודא כי אכן מדובר בחברה אמינה היא על ידי ביטוח וחוזה עבודה מסודר. חברת הובלות המקפידה לבטח את הציוד שלכם מראה רצינות ולא פחות חשוב במידה ואכן משהו קורה, אתם מקבלים את הכסף שמגיע לכם. לאחר שהחלטתם באופן סופי כי המחיר והתאריך אכן מתאימים לכם, בדקו מה המחיר כולל, כלומר אילו שירותים אתם מקבלים במסגרת התשלום, האם מדובר בשירותי אריזה או שמא הובלה בלבד, שכן יש חברות שמספקות גם שירותים נוספים כמו למשל הרכבת רהיטים, אספקת ארגזים וציוד אריזה ועוד. בנוסף, בדקו שחוזה העבודה ביניכם הוגן, כי כתוב בדיוק מתי ההובלה מתבצעת – תאריך ושעה, מה קורה במידה וההובלה מתבטלת על ידי הצד שלכם או מצד החברה וכי שני הצדדים חתומים על כך.

לסיכום, מעבר דירה הוא פרויקט מורכב, מסובך וארוך מלכתחילה ולכן מומלץ להשקיע בתהליך בחירת חברת הובלות מקצועית ואמינה שתספק לכם שקט נפשי ביום המעבר שנחשב ליום לחוץ ומתוח.