053-6112329
תמונת נושא: הובלת רהיטים: איך להכין נכון את הרהיטים לקראת המעבר?

אם אתם מתכוונים להוביל את הרהיטים שלכם בתקופה הקרובה, וכעת אתם נמצאים בשלב האריזות, יהיה כדאי לכם לשים לב לפרטים הקטנים ולהתייחס לדרך שבה אתם בוחרים לארוז את הרהיטים.
בכדי שתוכלו להיות בראש שקט, אתם צריכים לוודא שאתם בוחרים להכין נכון את הרהיטים לקראת המעבר, ובדיוק על כך אנו מתכוונים להתמקד במאמר. בכדי שתוכלו לדעת כיצד עליכם לפעול החלטנו למנות בפניכם מספר טיפים שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון.

  • הובלת מקרר – על מנת להכין את המקרר שלכם לקראת ההובלה, יהיה כדאי לכם לנתק אותו מהחשמל זמן קצר לפני ההובלה. כך לא תצטרכו לחשוש שמא האוכל שנמצא בתוך המקרר יירקב.
  • כיסוי הרהיטים – כאשר אתם באים להכין את הספה ושלל הרהיטים שנמצאים בביתכם, זה יהיה נחוץ לכסות אותם עם יריעה עבה, כזו שתוכל לספוג מכות במקרה שבמהלך ההובלה הרהיטים נפגעים.
  • אורזים עם מקצוענים – אם אתם לא רוצים להתעסק עם אריזת הרהיטים שלכם, אתם יכולים פשוט לפנות אל חברה מקצועית כמו מלך המובילים. אנו כבר נדאג לעזור לכם עם אריזת הרהיטים שלכם והובלתם אל היעד במסגרת לוחות הזמנים שנקבעו ובתמורה למחירים אטרקטיביים.

כאשר אתם באים לארוז את הרהיטים שלכם, אתם צריכים לזכור שאם אתם לא רוצים לשגות בשיטת האריזה ולחסוך לעצמכם זמן, אתם יכולים פשוט לפנות אלינו במלך המובילים. כפי שהזכרנו לעיל, אנו מציעים שירות כולל של אריזה והובלה, כך שאתם לא תצטרכו לעשות דבר.

מה לבדוק לפני שבוחרים להוביל את הרכוש?

לפני שאתם בוחרים לשלוח את הרהיטים שלכם להובלה, יש מספר דברים קריטיים שיהיה כדאי לכם להביא בחשבון, וזאת במטרה להבטיח שאתם פועלים כשורה.
בתחילה אתם צריכים לבדוק האם חברת ההובלות שבה אתם בוחרים מציעה לכם ביטוח כחלק משירותי ההובלה. כך אתם תוכלו להיות רגועים ולדעת שגם אם הרכוש שלכם יפגע, אתם תקבלו את הפיצוי שמגיע לכם.
לצד הכנת הרהיטים לאריזה, יהיה כדאי לכם לוודא שאתם בוחרים לארוז את הפריטים השבירים שלכם בקפידה. אם אתם אורזים אותם בעצמכם, אז תדאגו לסמן את האריזות שלהם, כך שהמובילים ידאגו לפעול במשנה זהירות עמן, ובכך לצמצם את הסיכויים שיהיה נזק בלתי צפוי לרכוש שלכם. אריזה נכונה עשויה למנוע בעיות רבות.

הובלת רהיטים: איך להכין נכון את הרהיטים לקראת המעבר?

הובלות בכל סדר גודל

בין אם אתם מתכוונים להוביל מספר מצומצם של פריטים ובין אם אתם רוצים להוביל את כל רכוש הבית שלכם, אנו במלך המובילים נדאג לעזור לכם ולדאוג לכך שהרכוש שלכם יגיע בשלום אל יעדו. אנו מתמחרים את השירות שלו בהתאם למספר הפריטים שאתם בוחרים להוביל, המרחק שצריך לעבור והשאלה האם אתם רוצים גם שירותי אריזה.
אם אתם מעוניינים לשמוע כמה תצטרכו לשלם בעבור השירות בו אתם מעוניינים או שיש לכם שאלות בנוגע לאופי השירות, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו כבר נדאג לענות על כל שאלה שמטרידה אתכם.

מובילים את הריהוט עם מלך המובילים

חושבים להוביל את הריהוט שלכם, אך כעת אתם תוהים מיהי החברה שתוכל להציע לכם את השירות הטוב ביותר? אנו במלך המובילים נדאג לעשות כל שנדרש בכדי לוודא שאתם תוכלו ליהנות משירות ההובלה הטוב ביותר שתוכלו למצוא.
אנו מחזיקים במעל 20 שנות ניסיון בתחום ההובלה, וזאת כאשר אנו יודעים להתחשב בצרכים של כל אחד מלקוחותינו. אם אתם רוצים לתכנן בהקדם את ההובלה, תוכלו ליצור עמנו קשר ולתכנן ביחד אתנו את הובלת הרהיטים שלכם.