053-6112329
תמונת נושא: מתעצלים מדי כדי לארוז? הכירו – שירות אריזה והובלה

רק מי שעבר לפחות דירה אחת בחייו יודע עד כמה הדבר מסובך, ארוך ומייגע – פיזית ונפשית.

תוך כדי המעבר יש כל כך הרבה דברים שעלינו לדאוג להם בין אם זה מכירה או מסירה של הציוד הישן שהחלטנו לא להעביר, רכישה של רהיטים חדשים לדירה הבאה, התנתקות והתחברות של השירותים השונים כמו אינטרנט, כבלים, חשמל ומים, קריאת מונים, עדכון לגבי הכתובת החדשה שלנו ועוד ועוד…

כאשר במקביל למעבר גם עובדים ודואגים לילדים, הדבר קשה עוד יותר ולעתים אנו מוצאים את עצמנו לא מספיקים בכלל לארוז לקראת מועד המעבר. אז אם גם אתם מתעצלים מדי כדי לארוז – הכירו – שירות
אריזה והובלה…
הצוות המקצועי של מלך המובילים יגיע ישירות אליכם הביתה עם כל ציוד האריזה המתאים ויסייע לכם בתהליך האריזה. שירות אריזה במחיר ללא תחרות יחסוך לכם זמן רב והתעסקות עם האריזה. האריזה מתבצעת באמצעות שימוש בארגזי קרטון איכותיים, נייר פצפץ ושאר מוצרים שמסייעים לשמור על הפריטים השונים בשלמותם.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית - חייגו 053-6112329 או השאירו פרטים:

החלטתם לארוז לבד? 6 טיפים מנצחים שיקלו עליכם ויחסכו לכם זמן יקר

הכינו מראש ארגזים בשלושה גדלים – את המוצרים הכבדים כמו למשל ספרים, מחבתות וסירים, כוסות ושאר כלי מטבח, ארזו בארגזים קטנים ואת המוצרים הקלים כמו למשל בגדים, מצעים, וילונות, ארזו בארגזים קטנים.

  • מיון לא פחות חשוב מאריזה – תוך כדי האריזה בצעו מיון של דברים שאין אתם עושים בהם עוד שימוש. מומלץ לפתוח ארגז למוצרים שאתם רוצים לתת או למכור ואז יהיה לכם הרבה יותר קל לארוז. נסו למכור את המוצרים ברשתות החברתיות, לתרום לעמותות או לפרסם באתרי יד שנייה. הפייסבוק יעזור לכם כאן מאוד.
  • כל חלל בצבע אחר – רכשו מדבקות בכל הצבעים וארזו כל חלל בצבע. למשל, ארגזים עם מדבקות צהובות למטבח, ארגזים עם מדבקות אדומות לחדר הילדים, ארגזים עם מדבקות כחולות לסלון – שיטה זו תחסוך לכם זמן רב בפריקה ובסידור לאחר ההובלה.
  • איך אורזים בגדים ומוצרים מבד ? – בכדי שמוצרים אלו יישמרו ותמנעו מצב של עש ושאר מזיקים, מומלץ לארוז בגדים, כריות ושאר מוצרי טקסטיל בתוך שקיות שקופות אטומות. אם לא בא לכם להשקיע ברכישת שקיות יקרות, ניתן לעשות זאת בתוך שקיות פלסטיק פשוטות גדולות ולסגור היטב עם נייר דבק. בתוך כל שקית, מומלץ לטפטף כמה טיפות של שמן לבנדר על צמר גפן המרחיק מזיקים ושומר על הבגדים מריחים טוב.
  • אל תעמיסו יותר מדי משקל על הארגזים – הדבר יכול לגרום לפירוק או לאי יכולת לסחוב אותם ביום המעבר. הקפידו לארוז בחוכמה לפי המשקל שהארגז יכול להכיל. בנוסף, סגרו את הארגזים היטב משני הצדדים.
  • בצעו רישום – כתבו על כל ארגז מה הוא מכיל, מספרו את הארגזים והשאירו העתק של התכולה גם אצלכם.

לסיכום, מעבר הכולל מיון, אריזה ופריקה של ביתנו איננו דבר פשוט. במידה ויש לכם זמן ואנרגיה, ארזו בחוכמה ובמידה ולא, היעזרו בשירותי אריזה ופריקה של חברת הובלות מקצועית, אמינה ויעילה.