053-6112329
תמונת נושא: 10 הטעויות הנפוצות ביותר שאתם עושים עם הובלות

1.מובילים עצמאית ולא עם חברה מקצועית
הטעות הראשונה וכנראה גם זו הנפוצה ביותר, היא לבצע את ההובלה לבד. לא אחת ישנם אלו המלכדים חברים טובים ולוקחים אותם לפרוייקט. מעבר לכך שהובלה שכזו תיקח לכם יותר זמן ותגרום לכם לעבוד קשה, הרי שמדובר על הובלה שסביר שלא תעמוד בתקני הבטיחות המחמירים – פשוט כי אינכם חברת הובלה מקצועית המודעת לכל הנדרש.

2.לא מתאמים מספיק זמן מראש
מהרגע בו אתם יודעים שאתם עוברים דירה או זקוקים לשירות של הובלה קטנה, כדאי לסגור את ההובלה. המטרה היא להבטיח את זמינות המובילים ביום הנוח לכם ביותר ובשעה המתאימה לכם ביותר.

3.לא דואגים לקרטונים לאריזה
קרטונים לאריזה הינם בגדר חובה בעת שאתם עוברים דירה. בהובלות קטנות יותר ניתן להוביל ללא קרטונים כלל, או לעשות שימוש בשקיות אשפה גדולות. חשוב מאד להבטיח כי יש לכם די קרטונים לאריזה, כאשר ההמלצה היא לרכוש/לאסוף קרטונים בגדלים שונים שיתאימו לסוגי תכולה שונים.

4.לא אורזים מספיק זמן לפני ההובלה
לא במקרה מומלץ לכם לערוך לו"ז מסודר לפני ההובלה שלכם. לו"ז מפורט שכזה יוכל להנחות אתכם עם שלבי האריזה השונים, כך שתגיעו מוכנים ליום ההובלה. חשוב מאד שתארזו מספיק זמן לפני ההובלה שלכם, שכן במידה ולא תהיו מוכנים, ההובלה יכולה להתעכב וחבל. ככלל, אריזה של דירה בת חמישה חדרים לדוגמא, כדאי להתחיל לארוז כשלושה שבועות לפני.

5.לא נעזרים בשירותי אריזה
ולפעמים, אתם לא צריכים לעבוד כלל. חברות הובלה מתקדמות יציעו לכם שירות נלווה שיחסוך לכם המון זמן ויחסוך לכם המון כאב ראש: שירות אריזה. שירות שכזה יתבסס על ההנחיות שלכם, כאשר המקצועיות של האורזים תשרת את כל התכולה שלכם באריזה קפדנית, מסודרת וחסכונית.

6.מתעקשים שלא לפרק רהיטים
המטרה בהובלה היא לנייד את כל התכולה שלכם בצורה בטוחה שתבטיח כי כל פריט יגיע בשלמותו אל היעד. המון פעמים ישנה התעקשות שלא לפרק את הרהיטים לפני ההובלה, מה שמביא לכך שהם סופגים זעזועים לאורך ההובלה, עד לכדי מצב של רהיטים שנשברו. על כן, כדאי מאד לפרק לפני ההובלה ארונות, שולחנות ושידות הניתנים לפירוק. שימו לב כי המלצה זו הינו המלצת זהב בעיקר בעת שהרהיט שלכם משולב עם זכוכית – כמו שידת איפור עם מראה לדוגמא.

7.לא עוטפים בניילון קשיח את מוצרי החשמל
למרות שאין כל סיבה להכניס את מוצרי החשמל שלכם לתוך ארגז, הרי שיש סיבה לעטוף אותם בשכבה חיצונית למניעת שריטות ופגיעות. מוצרי חשמל גדולים כמו מכונת כביסה, תנור, מייבש ומדיח, כדאי לעטוף או בניילון קשיח נצמד או באמצעות קרטונים בעטיפה חיצונית.

8.שוכחים לסמן ארגזים שבירים
צוות המובילים עושה הכל על מנת להוביל את התכולה שלכם בבטיחות, אך למרות זאת חשוב שתסמנו מראש את הארגזים שבהם ארזתם פריטים שבירים. תכולה שבירה כוללת בשמים, צלחות, תמונות ממוסגרות או כל פריט אחר שעלול להישבר לאורך ההובלה. בעת שהארגז מסומן, צוות המובילים נוהג בזהירות יתרה ומניח את הארגזים במיקום אסטרטגי במשאית.

9.לא מפנים את חדר המדרגות
במידה ואין לכם מעלית בבניין וההובלה תתבצע בחדר המדרגות, חשוב לפנות אותו על מנת שהדרך תהיה נגישה למובילים. מה עוד חשוב לעשות לפני הגעתם? לוודא כי אין נוזלים על המדרגות שיכולים לגרום להחלקה ולהבטיח כי ישנה תאורה בכל הקומות.

10.לא מחלקים תפקידים לבני המשפחה
וחשוב לא פחות – להפוך את המשפחה לצוות שעובד יחד! בעוד אתם תכוונו את המובילים בדירה מה הם יכולים להתחיל להעמיס, בני המשפחה האחרים ימתינו ליד המשאית בכדי להבטיח שהתכולה עולה למשאית כשורה.