053-6112329
תמונת נושא: הדרך הכי משתלמת לעשות הובלה קטנה

הובלות קטנות נראית תמיד כבעייתיות. מצד אחד מדובר בכמות קטנה של פריטים שאדם לא יכול בדרך כלל להעביר ברכב שלו בגלל גודלם או משקלם ומצד שני הכמות נראית "קטנה" עבור הובלה כיוון שאין מדובר בהעברת דירה הכוללת ציוד רב.
רבים מנסים לאלתר, לחפש חבר או קרוב משפחה עם רכב גדול ואז לגייס עוד כמה חברים שיעזרו להרים את הציוד במעלה המדרגות עד ההגעה לדירה. כולם מגיעים לקומה השלישית בלי כוחות ומסתובבים עוד כמה ימים עם שרירים תפוסים וכאבי גב.
לסוגיות של הובלות קטנות של פריטים בודדים יש פתרונות יצירתיים ופשוטים מאד ורצוי להיעזר בהם וכך למנוע את המורכבות שבקבלת עזרה מגורמים חיצוניים, שרכבם אינו מתאים לכך ושכוחותיהם לא רגילים לנשיאת משאות כה כבדים ופעולה זו עלולה לגרום להם לנזקים בריאותיים.

מה מובילים בהובלות קטנות

  • מוצרי חשמל חדשים שרכשתם כמו טלוויזיה, מכונת כביסה, מקרר, מייבש כביסה, מדיח כלים ועוד.
  • כמה חפצי ריהוט בודדים המועברים מבית לבית.
  • שולחן גדול לפינת אוכל הכולל כסאות ליושבים בצדיו.
  • מזרן יחיד או זוגי רחב.
  • ארון מורכב או מפורק.
  • פסנתר או ציוד מוזיקלי אחר.
  • כל הובלה של מוצרים אחרים.

שירות הובלות קטנות

צי המכוניות של מלך המובילים מורכב ממשאיות המותאמות למעברי דירות או משרדים וגם ממשאיות קטנות וטנדרים המשמשים להובלות קטנות.
המובילים המנוסים שלנו יעבירו את הציוד באופן אחראי מנקודה לנקודה על פי לוח הזמנים שיקבע מראש.
שירותים הנלווים לשירותי ההובלה
מעטפת השירות שלנו מציעה ללקוחות פירוק מקצועי של הארונות ברחבי הבית, תוך הקפדה על סימון החלקים השונים והרכבת הארונות מחדש בדירה החדשה. הצוות המיומן שלנו הוא בעל ניסיון רב ויודע להתמודד עם פירוק והרכבה של כל סוגי הארונות. העבודה מתבצעת באמינות גבוהה, באחריות רבה ותוך פרק זמן קצר, הארונות כבר ממוקמים בנקודת היעד.
לקוחות המעוניינים שנסייע להם באריזת ציוד ופריטים שאותם יש לשנע, יכולים להזמין גם שירות זה. הצוות המנוסה שלנו מגיע יום לפני ההובלה, מארגן ואורז את כל הנדרש בארגזים ומסמן אותם באמצעות מדבקות. למחרת היום מועברים הארגזים לדירה החדשה ועל פי הסימון המדויק מועברים מידית לחדר הרלבנטי. כך לא מצטברים כל הארגזים בסלון אלא מפוזרים ליעדם והבית נראה פחות מבולגן.

תיאום ההובלה

המשאיות הקטנות שלנו נעות ונדות בכבישי הארץ כל היום להעמסת הובלות קטנות ולכן אפשר להזמין הובלה ליום המחרת, לתאם את השעה הנוחה לכם והצוות שלנו יערך לכך ויגיע במועד שסוכם.

הובלות עם מנוף

הובלות פריטים בודדים באמצעות מנוף הופכות את הליך העברת מוצרים למשחק ילדים. המשאית הקטנה מגיעה למקום ההעמסה. מנוף הכולל משטח רחב ממוקם בסמוך לדירה הישנה, ועולה אט אט מעלה מוביל מנוסה מעמיס ציוד על המשטח והרכב הקטן מתמלא בציוד. בתום ההעמסה, הרכב נוסע לדירת היעד, גם שם הוא חונה מתחת לדירה הרלוונטית והמנוף מעלה ציוד פעם אחר פעם ותוך פרק זמן קצר מאד, כל הציוד ממוקם בתוך הדירה.
השימוש במנוף חוסך זמן רב, כוח אדם וכוחות פיזיים רבים של צוותי ההובלה.
גם העלות של הובלה באמצעות מנוף היא סבירה ופותרת את נושא הובלות קטנות בדרך חדשנית בטוחה וזריזה.

הובלות עם מנוף

אמינות ותודעת שירות

בשירות שלנו אין פשרות, אנו עושים כל שניתן כדי שהלקוח יהיה מרוצה. הנציגים שלנו מגיעים במועד, מעניקים שירות מהיר יסודי ואיכותי וגובים את הסכום שנקבע מראש.
כל הובלה קטנה כגדולה, נכללת בפוליסת הביטוח שלנו לכל מקרה של שבר, נפילה או תאונה בדרך.
נשמח לצרף אתכם לחוג הלקוחות המרוצים שלנו!