053-6112329
תמונת נושא: קיץ או חורף? מתי התקופה הנכונה לפנות לחברת הובלות

רוב ההובלות של בתים ודירות קורות בקיץ, אנשים עוברים דירה בחופש הגדול כדי להקל עליהם בכל הקשור למוסדות החינוכיים שבהם לומדים הילדים. התכנון הוא שבשנת הלימודים החדשה הילדים ילמדו בבית הספר החדש או בגן הילדים בשכונה החדשה וכך ההורים יחסכו את כל נושא ההסעות מהאזור של הבית הישן לאזור של הבית החדש, דבר שמכביד מאד על חיי היום יום של כל משפחה.

עומס ההובלות בימי הקיץ

מכיוון שידיהם של עובדי חברות ההובלה עמוסות מאד בקיץ, הם מבצעים לעיתים קרובות הובלה אחת בבוקר והובלה אחת אחר הצהריים כדי לעמוד בביקוש להובלות הרבות. על פי הדרישה גם עולה המחיר של ההובלה. ברוב המקרים, הובלה בקיץ היא יקרה יותר מאשר הובלה בחורף.

להובלות בקיץ יש יתרון, כיוון שברוב ימות הקיץ אין גשם כך שאפשר לבצע את ההובלה ללא כל מגבלה הקשורה במזג האוויר.

לוח הזמנים של פינוי הדירה

כל מי שעובר דירה, תלוי בגורם שממנו הוא רכש את הדירה ובמועד שהוא יפנה בפועל את הדירה. והוא תלוי גם בקונה שרכש ממנו את הדירה הנוכחית ובלוח התשלומים שנקבע בין הצדדים. תיאום מועד המעבר המסונכרן בין כל הגורמים אינו פשוט. לעיתים מתווסף לכך נושא השיפוצים שמבצעים בדירה החדשה, גם אם מדובר בשיפוץ מינורי וגם אם מדובר בשיפוץ גדול, קשה לאמוד כמה זמן ייקח השיפוץ בפועל. ברוב המקרים פרק הזמן יהיה ארוך יותר מהזמן שנקבע עם קבלן השיפוצים.

תיאום עם חברת ההובלה

רצוי להתחיל לחפש חברת הובלות טובה, זמן רב לפני המעבר בפועל. לשאול מכרים וחברים, לקבל המלצות ולשוחח עם כמה חברות הובלה. על פי ההתרשמות, מומלץ שנציג של חברת ההובלות יגיע לבית הנוכחי, יראה את התכולה, כמה ארגזים צפויים להיות, אם יש פריטים מיוחדים להעברה כמו מסך גדול במיוחד של טלוויזיה, פסנתר, חפצי נוי שבירים וכו'.

לאחר קבלת הצעת המחיר, קובעים מראש את מועד ההובלה ואת מספר הסבלים הנחוצים ביום זה, ולקבל החלטה אם יתווסף גם מנוף כדי לזרז את העבודה ולהקל על הסבלים.

עלויות של ההובלות בחורף

בחורף, כמות ההובלות היא פחותה, גם בגלל מסגרות הלימודים של הילדים וגם כי הרבה פחות נוח לבצע העברה של ציוד בקור, ברוחות, בגשם ובתנאי מזג אוויר לא נוחים. עלות ההובלות בחורף תמיד נמוכה יותר וחברות ההובלות מוכנות לרדת עוד קצת במחיר כדי ליצור עבודה רצופה לחברה ולעובדיה גם בחורף.

כשעוברים דירה בקיץ, ברוב המקרים חברת ההובלות לא תאשר הנחות כאלו ואחרות ויש להביא בחשבון את הפער הכספי בעלויות הכלליות על פי העונה.

לכן, אם אין בעיה אקוטית כמו מעבר מעיר לעיר או מסגרות חינוך רחוקות במיוחד, מומלץ לעבור דירה בחורף ולחסוך סכומי כסף נאים.

אולי יעניין אותך גם:

מתעצלים מדי כדי לארוז? הכירו – שירות אריזה והובלה

10 הטעויות הנפוצות ביותר שאתם עושים עם הובלות